محل تبلیغات شما

نماد تجاری وسیله ای است که به تاجر یا این که آفریننده محصول اذن میدهد اجناس خویش را از اجناس سایرین معلوم سازد , همینطور یک نشانه تجاری عالی می بایست موجب منحرف شدن مشتریان نشود ضمنا بایستی از سایر نشانه های تجاری مختلفی بوده و ابتکاری باشد در‌این مقاله قصد داریم تا در رابطه چگونگی ثبت مارک در شهرستان ها را برای شما شرح دهیم .

ثبت مارک در شهرستان
نماد تجاری که به ثبت رسیده است تا 10 سال اعتبار خواهد داشت با پایان اعتبار آن صاحب و مالک نماد تجاری گشوده نیز می‌تواند به دوران 10 سال دیگر آن را تمدید نماید . در شرایطی که درخواستی مبتنی بر تمدید آرم تجاری از سوی صاحب و مالک نشانه تجاری داده نشود در طی 6 ماه آتی در صورت خواهش بایستی جریمه آن را بپردازد تا مجدد آن نشانه دارای اعتبار گردد در غیر این صورت نماد تجاری به کلی ساقط خواهد شد . در صورتی فردی اذن استعمال از مارک خویش را بخواهد به فرد دیگری بدهد این کار را می بایست در سازمان ثبت مالکیت صنعتی با به ثبت رساندن انجام دهد .
مدارک مایحتاج برای ثبت مارک در شهرستان :

1 - مدارک شناسایی یا این که نام و نشان برای افراد حقیقی وواقعی : نسخه برداری شناسنامه و اسکن کارت ملی
2 - مدارک شناسایی یا این که نام و نشان برای افراد حقوقی : آخری خبرنامه قانونی استدلال بر مدیر اسکن شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضا .
3 - در صورتی‌که التماس آرم تجاری بوسیله نماینده قانونی فرد متبوع داده شود بایستی مدارک آن نماینده قانونی ارائه شود .
4 - یک مثال گرافیکی از آرم تجاری یا این که نسخه برداری و یا این که یک تصویر از نماد در بعدها روستا در قریه سانتی متر .
5 - در شرایطی که نشانه سه بعدی باشد بایستی از هر شش زاویه آن تصویر دو بعدی ارائه گردد .
6 - ارائه مدرکی که نشان دهنده کار صاحب نماد در آن مسئله هست .
 

تعریف شرکت سهامی خاص

آشنایی با انواع تغییرات در شرکت محدود

تعیین مدیران و بازرسین در شرکت سهامی خاص

تجاری ,ثبت ,نماد ,مدارک ,بایستی ,مارک ,یا این ,این که ,در شهرستان ,ثبت مارک ,آرم تجاری

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

سردار دلها هر چیزی از ریاضی ... مرز کیهانی